GRATIS VERZENDING VOOR BESTELLINGEN BOVEN 60€!

Informatie herroeping

Consumenten hebben een herroepingsrecht van veertien dagen.


Herroepingsrecht

Je hebt het recht om deze overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen.
 De herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop je of een door jou genoemde derde partij, die niet de vervoerder is, de producten in bezit hebt genomen.
 Om je herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons ( Zippo GmbH, Groendahlscher Weg 87, 46446 Emmerich, Duitsland, Telefoonnummer: +49(0)2822 7134 100, Fax: +49(0)2822 600 650) door middel van een duidelijke verklaring (bv. een brief per post, fax of e-mail) informeren over je beslissing omdit contract te herroepen.Je kunt hiervoor het voorbeeldformulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht.
Om aan de annuleringsdeadline te voldoen, is het voldoende om je kennisgeving van het uitoefenen van je herroepingsrecht te verzenden voordat de annuleringsperiode is verstreken.


Gevolgen van de herroeping

Als je je terugtrekt uit dit contract, betalen we je alle betalingen die we van je hebben ontvangen, inclusief bezorgkosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het kiezen van een ander type levering dan de goedkoopste standaardlevering die we aanbieden), onmiddellijk en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag waarop we de kennisgeving van je herroeping van dit contract hebben ontvangen, terug. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk iets anders met jou is overeengekomen; voor deze terugbetaling worden in geen geval kosten in rekening gebracht. Wij kunnen de terugbetaling weigeren totdat wij de producten hebben teruggekregen of totdat je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang wat eerder optreedt.
Je dient de goederen onmiddellijk en in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van dag waarop je ons op de hoogte stelt van de annulering van dit contract, terug te sturen of terug te geven aan ons of aan Yusen Logistics Deutschland GmbH Halle E Marseiller Str. 14-16, 47229 Duisburg . Aan deze termijn wordt voldaan als je de producten verzendt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor jouw eigen rekening. Je hoeft alleen te betalen voor waardevermindering van de producten als deze waardevermindering het gevolg is van een behandeling van de producten die niet nodig is om de aard, eigenschappen en functionaliteit van de producten te controleren.


Het herroepingsrecht is niet geldig bij de volgende overeenkomsten:

  • Overeenkomsten voor de levering van producten die niet geprefabriceerd zijn en voor de productie waarvan een individuele selectie of keuze door de consument doorslaggevend is of die duidelijk zijn afgestemd op de persoonlijke behoeften van de consument.

 

Verzending

We leveren uitsluitend binnen Duitsland.

Transportbedrijven: DPD, UPS en GLS.

We leveren niet aan ophaalpunten.Geef bij het bestellen je volledige adres op.

De standaard verzending voor een bestelling met een waarde van producten onder €60 bedraagt €8,95. Bij een bestelling met een productwaarde vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis.

Levertijd: 1-5 werkdagen

Houd er rekening mee dat in uitzonderlijke gevallen vertragingen kunnen optreden.
 Wij verzenden geen deelleveringen, alleen complete bestellingen.

 Retourzendingen en terugbetalingen

Als je het voor ons gemakkelijker wilt maken om je retourzending te verwerken, kun je ons op de volgende manieren helpen:

  • voeg de afleveringsbon toe aan de retourzending
    • gebruik dit adres voor retourzendingen:

Yusen Logistics Co Zippo Retoure
Halle E
Marseiller Str. 14-16, 47229, Duisburg, Germany

• Na ontvangst van de producten zullen wij deze controleren en het aankoopbedrag terugstorten

Neem in geval van vragen over je retourzending contact op met onze klantenservice per e-mail.

Klacht en terugbetaling

Heb je defecte producten of een product met een gebrek ontvangen? Hoewel aan onze producten hoge eisen worden gesteld, kan er tijdens het transport schade ontstaan. Wij helpen je het artikel te vervangen.
 Neem in dat geval binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij onderzoeken de kwestie en sturen je vervolgens alle verdere informatie die je nodig hebt voor de klacht.